Free Cursors
هه‌نیسک;
هه‌نیسک
tisdag, september 27, 2005


فریشته‌ی من کوێر بم بۆت که‌ نه‌شته‌رگه‌ریت هه‌یه‌ و من لات نیم،ده‌ردو به‌ڵات بێ بۆ من .هه‌موو که‌سم خۆ تۆ نه‌بی من ناژیم،تۆخۆدا ئاگات له‌ خۆت بێ
هه‌توانی ژینم، گشت که‌سم مه‌مره‌ ،به‌هێز به‌......
نه‌ باوه‌ر ناکه‌م تۆ هیچت لێ بێ دایه،خۆدا هێنده‌ش بێره‌حم نیه‌ تۆ له‌ من بستێنێ...
ماوه‌یه‌که‌ له‌ تۆ دوورم ،هه‌ر رۆژ به‌ هیوای ئامێزی تۆ پێڵووم لێک ده‌نێم ،سه‌رینه‌که‌م له‌ ئامێز ده‌گرم له‌ جێگای تۆ دایه‌ ،ئاخر سه‌رین که‌ی ده‌گات به‌ ئامێزی گه‌رم و به‌ سۆزت؟به‌ڵام چی بکه‌م که‌ تۆ نه‌بی له‌ لام......
دوێنێ له‌ ته‌له‌فۆن که‌ ووتم تۆ بمری منیش خۆم ده‌کوژم،ووت نه‌ کچم تۆ ده‌بێ ئاگات له‌ خۆشکت بێ،ئاخر گوڵم بێ تۆ من چۆن ده‌ژیم ؟
من هه‌ر شه‌و تا گوێم له‌ ده‌نگت نه‌بێ ناتوانم بخه‌وم دایه‌......
بێ تۆ هیچم.......بێ تۆ من نیم .......بێ تۆ من نیم نیم نیم
خوایه‌ مه‌رگم پێش مه‌رگی که‌وێ که‌ من بێ ئه‌و ناتوانم نابێت دڵم له‌ ترپه‌ دا بێ
خۆشم ده‌وێی فریشته‌که‌م





چه‌ند جوانی وه‌ک شه‌رمی پاییز
وه‌ک به‌فره‌ دلشکاوه‌کانی دره‌خت
وه‌ک چۆله‌که‌ بێده‌نگه‌کان
وه‌ک بیناییه‌ ئه‌به‌دییه‌کان
وه‌ک پێکه‌نینی رووبار له‌ پرسیاره‌کانی شه‌و
ئێستا له‌ کوێی بۆ لێم ونی؟